Filtriranje Izberi katagorijo
  • Vse kar #DruzinskiClan potrebuje - izkoristi 10% popusta, na več kot 4000+ izdelkov, s promo kodo PHS-MAREC24 Začni>
0 kom 0,00 € 0
Pet Home Shop Odkupni pogoji

Splošni pogoji nakupa

Pogoji uporabe spletne trgovine

Osnovne informacije o prodajalcu

Naziv: VETLINE, trgovina in posredništvo d.o.o.
Skrajšan naziv: VETLINE d.o.o.
Sedež: Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče
Naslov pisarne: Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče
Registrirano pri Temeljnem sodišču v Ljubljani
Komercijalna banka: Unicredit Banka Slovenija D. D., Šmartinska cesta 140, 1000 Ljubljana, Slovenija, IBAN: SI56 028430263800895

Matična številka: 7125313000
ID številka za DDV: SI42708192
Osnovni kapital: 7.500,00 €
Osebe, pooblaščene za zastopanje: Dean Laškaj, Darko Laškaj
Telefonska številka: +386 1 235 0122
E-poštni naslov: [email protected]

Potrošnik v vlogi kupca sklene prodajno pogodbo z Vetline, trgovina in posredništvo d.o.o. (v nadaljevanju: Vetline) kot prodajalcem.
Za pravne osebe kot stranke velja uporaba Zakona o obligacijskih razmerjih in Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu, medtem ko Zakon o varstvu potrošnikov zanje ne velja. Ti pogoji uporabe veljajo za pravne osebe v delu, ki se nanaša na glavne značilnosti izdelka, pogodbeni postopek, ceno izdelka, načini plačila in odpremo izdelka / izdelkov, opis načina dostave izdelkov, stroške dostave, splošne informacije. Prodajalec lahko pravni osebi po lastni izbiri podeli pravice kupca, ki je potrošnik.

Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran pethomeshop.si, pa tudi vsaka stranka in obiskovalec spletne strani pethomeshop.si.
Sklepanje prodajnih pogodb prek spletnega mesta pethomeshop.si je urejeno v skladu z zakonskimi določbami, zlasti ob upoštevanju načel in določb direktiv in uredb Evropske unije. Sklepanje pogodbe prek spletnega mesta pethomeshop.si pomeni sklenitev pogodbe na daljavo.
Ti pogoji uporabe pomenijo tudi predpogodbeno obvestilo, ko prodajno pogodbo sklene potrošnik, tj. katera koli fizična oseba, ki sklene pravni posel ali deluje na trgu zunaj svoje trgovske, poslovne, obrtne ali poklicne dejavnosti, in če pogodba se sklene med trgovcem in potrošnikom, prodaja ali opravlja storitev brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika na enem mestu, pri čemer je do trenutka sklenitve pogodbe in za sklenitev pogodbe samo eno ali več načinov komunikacija na daljavo.
Sredstva za komunikacijo na daljavo so vsa sredstva, ki jih je mogoče uporabiti za sklepanje pogodb na daljavo brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika, kot sta splet in e-pošta.

Prodajalec lahko prodajno pogodbo odpove, če kupec ne plača kupnine in izdelka / izdelkov ni dolžan dostaviti do prejema kupnine, razen v primeru, da je kupec izbral način plačila po povzetju.

Če kupec iz nekega razloga pošiljke ne prevzame in jo vrne prodajalcu, prodajalec ne bo opravil ponovne dostave.

Vsebina spletnega mesta pethomeshop.si je na voljo v slovenščini. Uradni jezik sklepanja prodajnih pogodb je slovenščina.

Glavne lastnosti izdelka

Kupec se z glavnimi značilnostmi izdelka seznani na spletni strani pethomeshop.si.
VETLINE si pridržuje pravico do spremembe informacij, vključno s cenami izdelkov in posebnimi ponudbami na spletnem mestu, brez predhodnega obvestila.
Sliki izdelka je priložen opis glavnih značilnosti izdelka, vse cene vključujejo DDV.
Cene, plačilni pogoji in posebne ponudbe veljajo le v času naročila in / ali plačila.

Postopek sklepanja pogodb

Nakup se opravi na spletni strani VETLINE, pethomeshop.si z izpolnitvijo obrazca. Pri izpolnjevanju obrazca je kupec dolžan vnesti vse podatke, ki se od njega zahtevajo. Nakup je mogoče opraviti le s potrditvijo kupca, da je predhodno prebral in razumel pogoje uporabe ter da se je z njimi strinjal in da se zaveda, da gre za naročilo z obveznostjo plačila. Nakupovanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu. VETLINE ni odgovoren za stroške uporabe računalniške opreme in telekomunikacijskih storitev, potrebnih za dostop do storitve.
O prejemu naročila in pošiljanju paketa bo kupec obveščen po e-pošti.
V primeru, da VETLINE ne more dostaviti katerega od naročenih izdelkov, ker ga ni na zalogi, bo kupca po telefonu ali e-pošti kontaktiral, uslužbenec VETLINE, za namen dogovora o dobavi nadomestnega izdelka istega cenovnega razreda ali ga bo obvestil o nezmožnosti dobave naročenega izdelka.
Nakup izdelka / izdelkov v imenu in za račun mladoletnika ali osebe, ki je prikrajšana za poslovno sposobnost (v celoti ali delno), lahko zahtevajo le njihovi zakoniti zastopniki.

Postopek nakupa

Nakup se opravi z naročanjem razpoložljivih izdelkov, ki jih kupec izbere na podlagi fotografije in osnovnega opisa. Fotografije so ilustrativne narave in v vseh podrobnostih ne ustrezajo vedno razpoložljivim izdelkom. Nakupovanje poteka v nekaj preprostih korakih v udobju kupčevega doma od kjerkoli na svetu.

1. Iskanje izdelkov je možno po različnih kriterijih. Z vnosom določenega izraza v okno »Iskanje« se bodo pojavili izdelki, povezani z navedenim izrazom. Kupec lahko izbere določen izdelek, ki ga zanima, in prebere njegov opis, da se lahko samostojno odloči, ali izdelek ustreza njegovim potrebam oz. potrebam njegovega hišnega ljubljenčka. Kupec izbira izdelke iz kataloga izdelkov VETLINE, ki je urejen glede na vrste izdelkov. Naročanje izdelka / izdelkov se opravi v elektronski obliki. S klikom na ikono »Dodaj v košarico« se izbrani izdelek doda v košarico. S postavitvijo izdelka v košarico izdelek ni rezerviran, naročen ali kupljen. Kupec lahko še naprej dodaja izdelke s klikom na »Nadaljuj z nakupovanjem« ali pregleda košarico s klikom na »Pogled košarice« ali dokonča postopek izbire izdelka s klikom na »Dokončaj nakup«. Ko kupec zaključi postopek izbire izdelka, bo s klikom na »Dokončaj nakup« preusmerjen na stran, kjer izbere način plačila, način dostave, vnese kodo, če ima kupon ali darilni bon, doda dodatne opombe in označi ustrezno polje, če želi račun R1. Nakupa ni mogoče nadaljevati, brez označenega polja »Strinjam se s pogoji uporabe«, ki označuje, da kupec potrjuje, da je pogoje uporabe prebral in razumel ter da je strinja se z njimi in označi tudi polje »Zavedam se, da naročilo vključuje obveznost plačila«. S klikom na »Spremeni vsebino košarice« lahko kupec spremeni vsebino košarice. Če se kupec strinja z nakupom izdelkov, ki so v košarici, lahko klikne ikono »Plačaj«.

2. Potem ko kupec odda naročilo, prodajalec pošlje pogoje uporabe na e-poštni naslov kupca skupaj s potrditvijo naročila in njegovo številko, ki potrjuje, da je kupčevo naročilo prejelo in je v postopku obdelave.

3. Prodajalec bo kupcu na njegov e-poštni naslov poslal potrditev sklenjene prodajne pogodbe skupaj s potrdilom, da je paket poslan.

4. Če kupec ne prejme naročenih izdelkov, ki jih je plačal v dogovorjenem roku dostave, je o tem dolžan obvestiti VETLINE na e-poštni naslov [email protected].

5. S kakršnemkoli vprašanjem se kupec lahko obrne na VETLINE e-poštni naslov [email protected] ali na telefonsko številko +386 1 235 0122 v času obratovalnih ur od ponedeljka do petka med 08:00 in 16:00 uro.

Uporaba kuponov ali darilnih bonov

Vsaka koda se aktivira tako, da v polje pod seznamom izdelkov v košarici vnesete kodo in pritisnete gumb »UPORABI KODO«.

Kar morate vedeti, sta dve osnovni pravili za uporabo kuponov:

  • na naročilo je mogoče uporabiti samo en kupon
  • popust se ne obračuna na že znižane izdelke.

Izdelki s popustom so vsi izdelki z rdečo zastavico z izrazitim -% popusta.

Pri teh izdelkih se popust ne obračuna.

Cena izdelka, načini plačila in odprema izdelka

Kupec se zaveže, da bo naročene izdelke plačal na enega od naslednjih načinov plačila:

1. PLAČILO S PLAČILNO OZIROMA KREDITNO KARTICO

Udobno in varno plačevanje s kreditno ali debetno kartico (Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners). obročno plačilo v dveh do šestih obrokih - plačilo neposredno prek spleta, s storitvijo plačila s kartico: Diners, Visa Premium - velja za vsa naročila nad 40 € z DDV - najnižji znesek obroka je 15 € z DDV.

  

  1. 2. PLAČILO PO PREDRAČUNU (daljši čas dostave)

3. PLAČILO PO POVZETJU / OB PREVZEMU
4. PAYPAL

Izdelek bo kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času, tako ko bo plačilo vidno, razen v primeru, da je kupcu po e-pošti sporočeno drugače in da bo moral počakati na izdelek. Vsa naročila, prejeta do 12. ure, bodo dostavni službi dostavljena še isti dan. 
Dogovorjena kupna cena vključuje vse davke in dajatve in je izražena v evrih (€). Upoštevajte, da je
plačilno sredstvo v Republiki Sloveniji evro, kupec pa plača stroške pretvorbe valut.

Minimalni znesek naročila

Naročilo je lahko izvršeno, če je znesek naročila večji od 10 € z DDV.

Opis načinov dostave izdelkov

VETLINE naročilo dostavi v rokih, ki so navedeni pod odstavkom »Cena izdelka, načini plačila in odprema izdelka / izdelkov«. Dostava izdelkov poteka preko GLS General Logistics Systems d.o.o. Slovenija, Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana, matična številka: 1538217000 in QUEHENBERGER LOGISTICS d.o.o., Zagreb, Jankomir 25, OIB: 20901416727. VETLINE pred vsako dobavo izdelka / izdelkov preveri pravilnost naročenega izdelka / izdelkov.

Vsa redna naročila, prejeta v delovnih dneh od ponedeljka do petka, do 12. ure, bodo dostavljena naslednji delovni dan, razen za posebne, velike pošiljke, za katere veljajo posebni pogoji dostave.

Za redna naročila, ki jih pošlje dostavna služba GLS:

Po prejemu naročila bo prejemnik po e-pošti obveščen, da bo paket dostavljen naslednji delovni dan z navedenim naslovom za dostavo in morebitnim plačilom po povzetju. Drugo e-poštno obvestilo bo poslano zjutraj na dan dostave, s 3-urnim časovnim intervalom pričakovanega časa dostave. Čas dostave je med 8. in 17. uro. Prejemnik bo po e-pošti prejel tudi telefonsko številko kurirja, ki je paket prevzel tisto jutro, tako da se lahko o posebnih zahtevah na dan dostave dogovori neposredno z njim.

V primeru neuspešnega poskusa dostave prejemnik prejme obvestilo in lahko izbere enega od naslednjih petih poskusov dostave: dostava na drug naslov, dostava ob drugem času, osebni prevzem v skladišču GLS, odbitek pošiljke, soglasje za dostavo paketa na dogovorjenem mestu in dostava na Paketomat / PaketSHOP.

Naročila s posebnimi pogoji dostave, poslana dostavni službi QUEHENBERGER LOGISTICS:

Po prejemu naročila, ki vsebuje izdelke večjih dimenzij in teže, npr. akvarija, vas bo kontaktirala naša služba za podporo strankam za dogovor. Po potrditvi naročila je pričakovana dostava od dva do največ pet delovnih dni. Prejemnik lahko podrobne podatke o dostavi dobi na naslovu [email protected] in / ali  boste kontaktirani na dan dostave. Dostava takšnih naročil se opravi na paleti do prve ovire, ti. stopnice. Čas dostave je od 8. do 16. ure.

Stroški dostave

VETLINE dostavlja samo znotraj Republike Slovenije. Stroški dostave za vsa naročila v znesku, ki je manjši ali enak znesku 38 €, znašajo 2,99 € in te stroške krije kupec. Stroške dostave za naročilo v višini nad 38 € krije VETLINE. V primeru dostave določenih velikih pošiljk (npr. Akvarij Vision 180 dimenzije 92 x 41 x 55 cm, teža 30 kg, prostornina 180 l) veljajo posebni pogoji dostave tako, da je dostava takšnih pošiljk možna samo na paleti do prve ovire (npr. stopnice) in ne vključuje dostave izdelka do kupčevih vrat.

Prevzem pošiljke

Kupci morajo prevzeti in pregledati pošiljko pred kurirjem, zato da se izognejo naknadnim reklamacijam zaradi možnosti poškodbe pošiljke med dostavo. V primeru poškodbe ali zmanjšanja vsebine poštne pošiljke mora kupec ali druga pooblaščena oseba vložiti reklamacijo takoj po dostavi pošiljke. Izjemoma se pritožba zaradi poškodbe ali zmanjšanja vsebine poštne pošiljke lahko vloži po dostavi pošiljke le, če kupec predloži dokazilo, da je do poškodbe ali zmanjšanja vsebine pošiljke ni prišlo po dostavi.
Če VETLINE iz kakršnegakoli razloga naročenega izdelka, ne bo mogel dostaviti, bo o tem obvestil kupca. Kupec lahko naročilo prekliče ali počaka, da je izdelek spet na voljo. Če VETLINE izdelka ne more dostaviti v dogovorjenem roku, o tem obvesti kupca, ki mu mora za izpolnitev prodajne pogodbe pustiti nadaljnji razumni rok.
Če kupec izdelka ne prevzame ali noče prevzeti izdelka brez utemeljenega razloga, si VETLINE pridržuje pravico zahtevati povračilo stroškov ravnanja, prevoza in drugih možnih stroškov.

Zamenjava pravilnega izdelka

VETLINE kupcu daje pravico do zamenjave pravilnega in neuporabljenega izdelka v roku 8 dni od dneva, ko mu je bil izdelek izročen. Stroške enega vračila in pošiljanja nadomestnih izdelkov krije VETLINE, neposredne stroške nadaljnjih vračil pa kupec. Odvisno od cene nadomestnega izdelka bo kupec upravičen do vračila kupnine ali pa bo moral povrniti razliko v ceni med artikli.
Če želi kupec zamenjati pravi izdelek, je potrebno VETLINE obvestiti po e-poštnem naslovu: [email protected], da se z zaposlenimi v VETLINE dogovori o podrobnostih o vračilu in zamenjavi izdelka.
Ta pravica ne omejuje pravic, ki jih ima stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o obligacijskih razmerjih.

Splošne informacije

Uporabniki ali kupci so dolžni prebrati »Pogoje uporabe« pred naročilom izdelka prek spletnega mesta pethomeshop.si (v nadaljevanju: spletno mesto) lastnika VETLINE.

Če imajo dodatna vprašanja ali nejasnosti v zvezi s pogoji uporabe, se lahko obrnejo na e-poštni naslov [email protected].

Uporabniki se strinjajo, da spletnega mesta ne bodo uporabljali na način, ki škoduje avtorjem ali tretjim osebam, in sprejemajo vsa tveganja uporabe spletnega mesta in storitev. Vsebina spletnega mesta je zaščitena z avtorskimi pravicami. Spreminjanje, izposoja, prodaja ali distribucija vsebine je možna samo s predhodnim pisnim dovoljenjem VETLINE.
VETLINE omogoča uporabo spletnega mesta na najboljši možen način. Sem spadajo: spremljanje delovanja strežnika, razširitev zmogljivosti glede na število uporabnikov, podpora strankam in odpravljanje morebitnih napak in težav pri delovanju sistema. VETLINE ne prevzema odgovornosti za kakršnekoli težave pri delovanju spletnega mesta in storitev.
VETLINE ne more zagotoviti, da uporaba spletnega mesta ne bo motena ali začasno nedostopna.

Uporabniki spletno stran uporabljajo na lastno odgovornost. VETLINE na noben način ne odgovarja za škodo, ki bi jo uporabnik lahko utrpel z uporabo spletnega mesta pethomeshop.si.
VETLINE si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni ali spremeni pogoje uporabe. Spremembe začnejo veljati z dnem objave na spletnem mestu pethomeshop.si.

Uporabniki spletno stran uporabljajo na lastno odgovornost. VETLINE nikakor ni odgovoren za škodo, ki bi jo uporabnik lahko utrpel z uporabo spletnega mesta pethomeshop.si.
VETLINE si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni ali spremeni pogoje uporabe. Spremembe začnejo veljati z dnem objave na spletnem mestu pethomeshop.si.
Pogoji uporabe se kupcu dostavijo po e-pošti v obliki PDF in so vezani na pogoje uporabe, ki so mu na ta način zagotovljeni.
VETLINE si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni, dopolni ali ustavi katerikoli del svojega poslovanja, vključno s spletnim mestom ali katerimkoli delom, storitvami, podstranmi ali storitvami, ki se zagotavljajo prek njih. Zadevna pravica vključuje, vendar ni omejena na spreminjanje časa dostopnosti vsebine, razpoložljivosti novih podatkov, načina prenosa, pa tudi pravice do dostopa do spletne strani ali uporabe.

Dolžnost in obveza uporabnika je, da spletno stran uporablja v skladu s pozitivnimi predpisi ter splošnimi moralnimi in etičnimi načeli. VETLINE ima pravico kadarkoli nadzorovati vsebino spletnega mesta, da zagotovi skladnost s pogoji uporabe in pozitivnimi predpisi.

Stvarne napake

VETLINE je odgovoren za materialne napake izdelka.

Opredelitev stvarnih napak:

  • če izdelek nima potrebnih lastnosti za njegovo redno uporabo ali trgovanje,
  • če izdelek nima potrebnih lastnosti za posebno uporabo, za katero jo je kupec kupil in so bile prodajalcu znane ali so mu morale biti znane,
  • če izdelek nima lastnosti in oblike, ki so izrecno ali molče dogovorjene, tj. predpisane,
  • ko je prodajalec izročil izdelek, ki ni enak vzorcu ali modelu, razen če je vzorec ali model prikazan zgolj informativno,
  • če izdelek nima lastnosti, ki sicer obstajajo v drugih izdelkih iste vrste in ki bi jih kupec lahko razumno pričakoval glede na naravo izdelka, zlasti ob upoštevanju javnih izjav prodajalcev, proizvajalcev in njihovih zastopnikov o lastnostih izdelka (oglasi, označevanje itd.).
  • če je izdelek napačno nameščen pod pogojem, da je storitev namestitve vključena v izpolnitev prodajne pogodbe,
  • če je napačna namestitev posledica pomanjkljivosti navodil za namestitev.

Kupec je dolžan prodajalca obvestiti o obstoju vidnih napak v dveh mesecih od datuma odkritja napake in najkasneje v dveh letih od prenosa tveganja na kupca. Ko se po prejemu blaga od kupca izkaže, da ima izdelek napako, ki je ob običajnem pregledu ob prevzemu izdelka ni mogoče zaznati, je kupec pod grožnjo izgube pravic dolžan obvestiti prodajalca v dveh mesecih.

Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po preteku dveh let od dobave blaga. Pravice kupca, ki je prodajalca pravočasno obvestil o napaki, potečejo po dveh letih, šteje so od dneva, ko je bilo obvestilo poslano prodajalcu, razen če je prodajalec prodajalcu preprečil, da bi jih izvajal z goljufijo.

Če se ugotovi obstoj stvarne napake, ima lahko prodajalec eno od naslednjih obveznosti, vse v skladu z določbami Zakona o obligacijskih razmerjih po izbiri potrošnika:

1. odprava napake,

2. dostava drugega izdelka brez napak,

3. znižanje cene.

4. vračilo kupnine

Potrošnik nas mora o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti, v zakonsko določenem roku. Obvesti nas lahko po pošti (Vetline d.o.o., Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče) ali elektronski pošti ([email protected]). Potrošnik nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec lahko odpove pogodbo le, če je prodajalcu predhodno dal razumen rok za izpolnitev pogodbe.
Kupec lahko prekine pogodbo, ne da bi pustil razumen daljši rok, če ga je prodajalec po obvestilu o napakah obvestil, da pogodbe ne bo izpolnil ali če okoliščine primera jasno kažejo, da prodajalec pogodbe ne bo mogel izpolniti pozneje, pa tudi, kadar lahko kupec doseže namen, zaradi katerega je sklenil pogodbo. 

Če prodajalec pogodbe v poznejšem roku ne izpolni, jo zakon odpove, vendar jo kupec lahko ohrani, če prodajalcu nemudoma izjavi, da ohranja pogodbo v veljavi.

Kadar je kupec pravna oseba, zanj veljajo pravila o materialni pomanjkljivosti, ki jih predpisuje obligacijski zakon.

Poleg odgovornosti za materialne napake za nekatere izdelke, kjer je navedeno (npr.: tehnične izdelke, kot so akvarijske črpalke, grelniki, svetlobne konzole itd.), Proizvajalec daje tudi jamstvo za pravilnost prodanega izdelka. Zadevna garancija velja pod pogoji, navedenimi v garancijskem listu in ob predložitvi računa. Če ni podatkov o garanciji z izdelkom, izdelek nima garancije ali informacije trenutno niso znane. V slednjem primeru se kupec lahko obrne na prodajalca, ki bo posredoval najnovejše informacije.

V skladu z novim 82. členom ZVPot-1 prodajalec ni več takoj dolžan vrniti kupnine potrošniku kljub obstoju stvarne napake. Po novem lahko namreč blago najprej poskusimo popraviti oz. v najslabšem primeru zamenjati z novim blagom. Zakon namenja 30 dni časa (oz. možnost podaljšanja, v kolikor gre za kompleksno popravilo in v zvezi s tem obvestitimo potrošnika). 

Kdaj lahko potrošnik dejansko zahteva vračilo kupnine? 

Potrošnik lahko odstopi od pogodbe in zahteva sorazmerno znižanje kupnine šele takrat, kadar mu prodajalec sporoči, da bi bilo popravilo (ali zamenjava) ekonomsko nesmiselna oz. nemogoča. 

Pravica do enostranske odpovedi pogodbe

Potrošnik lahko enostransko odpove pogodbo v 14 dneh brez obrazložitve.

Obdobje 14 dni začne teči od dneva, ko je izdelek izročen potrošniku ali tretji osebi, ki jo določi potrošnik, ki ni nosilec.

Če potrošnik naroči, da se več kosov izdelkov dostavi ločeno v enem naročilu ali če je blago dostavljeno v več kosih ali več pošiljkah, začne štirinajst dni teči od dneva, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo potrošnik in ki ni nosilec, prejel zadnji kos ali zadnjo pošiljko izdelka.

Če je za določeno obdobje dogovorjena redna dostava blaga, začne teči rok 14 dni z dnem, ko je prvi kos ali prva pošiljka izdelka predana potrošniku ali tretji osebi, ki jo potrošnik določi, ki ni prevoznik.

Če potrošnik ni obveščen o pravici do odpovedi pogodbe, potrošnikova pravica do enostranske odpovedi pogodbe poteče po 12 mesecih po poteku 14 dni.

Če je prodajalec potrošnika obvestil o pravici do odpovedi pogodbe v 12 mesecih, pravica do enostranske odpovedi pogodbe preneha po poteku 14 dni od prejema obvestila s strani potrošnika.

Da lahko potrošnik uveljavi pravico do enostranske odpovedi pogodbe, mora prodajalca z nedvoumno izjavo, poslano po pošti na naslov VETLINE d.o.o., Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče ali po e-pošti na [email protected], v kateri bo navede svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko ali e-poštni naslov, potrošnik lahko tudi po lastni presoji uporabi obrazec za enostransko odpoved pogodbe iz Priloge I k tem pogojem uporabe.

Kopijo obrazca za enostransko odpoved pogodbe lahko potrošnik izpolni v elektronski obliki s klikom na »Enkratna odpoved pogodbe«.

Potrdilo o prejemu izjave o enostranski odpovedi pogodbe prodajalec nemudoma dostavi potrošniku na fizični naslov ali e-poštni naslov. V primeru odpovedi pogodbe je vsaka stranka dolžna vrniti drugi stranki, kar je prejela po pogodbi.

Razen kadar je prodajalec ponudil prevzem blaga, ki ga je potrošnik vrnil, mora prodajalec vrniti plačilo šele potem, ko mu je blago vrnjeno, to je potem, ko potrošnik predloži dokazilo, da je blago poslal nazaj prodajalcu, če prodajalec je bil obveščen pred prevzemom blaga.

Prodajalec ni dolžan povrniti stroškov, ki izhajajo iz potrošnikove izrecne izbire načina prevoza, ki se razlikuje od najcenejših vrst standardnih prevozov, ki jih ponuja prodajalec.

Prodajalec mora vrniti kupnino z istimi plačilnimi sredstvi, ki jih potrošnik uporablja pri plačilu, razen če se potrošnik izrecno ne strinja z drugim plačilnim sredstvom in ob predpostavki, da potrošnik za takšno povračilo ni dolžan plačati dodatnih stroškov.

Če prodajalec ni ponudil prevzema blaga, ki ga je potrošnik vrnil sam, mora potrošnik blago vrniti brez odlašanja in najpozneje v 14 dneh po obvestilu prodajalca o svoji odločitvi o odpovedi pogodbe.

Smatra se, da je potrošnik izpolnil svojo obveznost vrnitve blaga pravočasno, če blago pošlje pred iztekom roka ali ga preda prodajalcu, torej osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga.
Vse neposredne stroške vračila izdelka nosi potrošnik.

Potrošnik je odgovoren za kakršnokoli okvaro blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tiste, ki je bila potrebna za določitev narave, značilnosti in funkcionalnosti izdelka.

Da lahko potrošnik določi naravo, značilnosti in funkcionalnost blaga, lahko z blagom ravna in blago pregleda samo na način, ki je običajen pri nakupu blaga v prodajalčevih prostorih. Blago, ki ga namerava kupec vrniti v 14 dneh, ne sme imeti, spreminjati, uporabljati, odstranjevati zaščitne folije ali izvajati kakršnih koli ukrepov, ki jih ne sme sprejeti v fizični pisarni prodajalca, pa tudi blaga, ki bi zmanjšalo vrednost blago.

V primeru okvare izdelka, ki je posledica ravnanja z izdelkom, se prodajalcu po lastni presoji zaračuna znesek prejete kupnine v razmerju oslabljenosti blaga ob upoštevanju objektivnih meril za vsak posamezen primer.

Pravica do odpovedi prodajne pogodbe ni dovoljena v naslednjih primerih:

  • pogodbo o storitvi trgovec v celoti izpolni, izpolnitev pa se je začela z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in z njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi pogodbe iz tega oddelka če je storitev v celoti izpolnjena
  • predmet pogodbe za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od sprememb na finančnem trgu, ki so zunaj vpliva trgovca in se lahko pojavijo v času potrošnikove pravice do enostranske odpovedi pogodbe
  • predmet pogodbe je blago, izdelano po potrošnikovi specifikaciji ali jasno prilagojeno potrošniku
  • predmet pogodbe je hitro pokvarljivo blago ali blago, ki hitro poteče
  • predmet pogodbe je zapečateno blago, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je bilo po dostavi odpečateno
  • predmet pogodbe je blago, ki je zaradi svoje narave po dobavi neločljivo mešano z drugimi stvarmi
  • predmet pogodbe dostava alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, dostava pa lahko sledi šele po 30 dneh, če je cena odvisna od sprememb na trgu, ki so zunaj vpliva trgovca
  • potrošnik izrecno zahteva obisk trgovca za nujna popravila ali vzdrževalna dela, pod pogojem, da med takšnim obiskom trgovec poleg tistih storitev, ki jih je potrošnik izrecno zahteval, opravlja nekatere druge storitve ali dobavi drugo blago, kot je potreben za nujna popravila ali vzdrževalna dela, ima potrošnik pravico enostransko odpovedati pogodbo v zvezi s temi dodatnimi storitvami ali blagom
  • predmet pogodbe o dobavi zapečatenih avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, ki se po dobavi odpečatijo
  • predmet pogodbe o dobavi časopisov, periodičnih publikacij ali revij, z izjemo naročniških pogodb za take publikacije
  • pogodba, sklenjena na javni dražbi
  • predmet pogodbe o opravljanju nestanovanjskih nastanitvenih storitev, prevoznih storitvah, najemu avtomobilov, dostavi hrane in pijače ali storitvah za prosti čas, če je dogovorjeno, da bo storitev opravljena na določen datum ali v določenem obdobje
  • predmet pogodbe dobava digitalnih vsebin, ki niso dostavljene na fizičnih medijih, če se je izpolnitev pogodbe začela z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in z njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi.

Kadar je kupec pravna oseba, oddelek teh pogojev uporabe z naslovom "Pravica do enostranske odpovedi pogodbe" zanj ne velja. Za pravne osebe velja zakon o obligacijskih razmerjih in zakon o elektronskem poslovanju.

Izvrševanje vračil izdelkov

Kupec je izdelek, vrnjen v VETLINE, dolžan vrniti v celoti, v stanju, v katerem je bil dostavljen, in v originalni embalaži (originalna embalaža, v kateri je bilo blago dostavljeno), z vsemi pripadajočimi deli in dokumentacijo. Vse neposredne stroške vračila izdelka nosi potrošnik sam.

ENOSTRANSKA ODPOVED POGODBe 

 ENOSTRANSKA ODPOVED POGODBE

Obvestilo o načinu pisne pritožbe potrošnikov

Vse pritožbe v skladu z 10. členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko potrošnik pošlje po pošti na na naslov VETLINE d.o.o., Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče ali po e-pošti na [email protected] ali osebno v prodajalčevem poslovnem prostoru na VETLINE d.o.o., Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče.
Da se prodajalec VETLINE odzove na pisno pritožbo, ki ni bila poslana po e-pošti, potrošnike prosimo, da navedejo natančne podatke o svojem imenu in priimku ter naslovu, na katerega bodo prejeli odgovor. VETLINE mora zakonito odgovoriti na pritožbo potrošnika v pisni obliki najkasneje v 15 dneh od dneva prejema pritožbe.
V primeru morebitnega spora bosta VETLINE in potrošnik spor rešila sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, bo za reševanje spora pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče z uporabo slovenskega prava. Reševanje sporov je mogoče pred častnim sodiščem slovenske gospodarske zbornice ali drugimi spravnimi centri.
Potrošniške spore je mogoče rešiti s pomočjo:

SRS platformA EVropske komisije .

Pravne osebe

Ko naročate izdelke na spletnem mestu pethomeshop.si kot pravna oseba, ne veljate za potrošnika in niste zajeti v odstavkih teh Pogojev uporabe z naslovom »Pomanjkanje materiala«, »Pravica do enostranske odpovedi pogodbe« in »Obvestilo o pisni pritožbi potrošnikov«. V tem primeru se za vas uporabljajo ustrezne določbe Zakona o obligacijskih razmerjih in Zakona o elektronskem poslovanju.

Registracija

Za nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna. V prvem koraku postopka plačila morate le pustiti veljaven e-poštni naslov (tisti, do katerega imate dostop), tako da vam po vnosu podatkov, potrebnih za dostavo, lahko posredujemo potrditev naročila.

Če ne želite vsakič, ko kupujete, vnesti naslov za dostavo in podatkov o plačilu, je priporočljiva hitra registracija.

Vnesti je treba samo veljaven e-poštni naslov, osebne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj, telefonska številka) in geslo za dostop do uporabniškega računa. Znaki v geslu so lahko poljubni - daljše kot je, težje je vdreti v vaš uporabniški račun. Če nimate idej, lahko generirano geslo dobite na spletnem mestu »Password Generator«.

Politika piškotkov (cookies)

Da bi spletno mesto pravilno delovalo in se izboljšalo, da bi izboljšali vašo izkušnjo brskanja, mora biti v vašem računalniku shranjena minimalna količina informacij (piškotkov). Več kot 90 % spletnih mest uporablja piškotke in je v skladu s pravili Evropske unije dolžno zahtevati soglasje uporabnika. Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov, katerih blokiranje vam omogoča nadaljnje brskanje po spletnem mestu, vendar nekatere funkcije morda ne bodo delovale.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletno mesto shrani iz strežnika v vaš spletni brskalnik v računalniku ali mobilnem telefonu (odvisno od tega, s katero napravo dostopate do strani), ko prvič obiščete to spletno mesto. Po prvem obisku piškotki vsakič, ko od strežnika zahteva identično stran, pošljejo piškotke iz uporabnikovega računalnika na strežnik. Na ta način ima strežnik možnost prepoznavanja in sledenja spletnim brskalnikom. Izraz piškotke uporabljamo za vse datoteke, ki zbirajo podatke na zgoraj opisan način.

Od preprostih podatkov o nastavitvah lahko piškotki shranijo tudi veliko osebnih podatkov (ime, e-poštni naslov), za katere morate dovoliti dostop. Če jih niste omogočili, piškotki ne morejo dostopati do datotek v vašem računalniku. Dejavnosti shranjevanja in pošiljanja piškotkov niso vidne, lahko pa v nastavitvah izbranega spletnega brskalnika izberete možnost odobritve / zavrnitve zahtev za shranjevanje piškotkov, brisanje shranjenih piškotkov in druge dejavnosti, povezane z uporabo piškotkov.

Kako onemogočiti piškotke?

Z onemogočenjem / izklopom piškotkov ne dovolite, da se shranjujejo v vašem računalniku. Nastavitve piškotkov lahko nastavite in spremenite v izbranem spletnem brskalniku. Če si želite ogledati nastavitve, izberite brskalnik, ki ga uporabljate (Chrome, Firefox, Internet Explorer 9, Internet Explorer 7 in 8 ter Opera ali Safari). Če onemogočite piškotke, nekaterih funkcij spletnega mesta ne boste mogli uporabljati.

Kaj so začasni piškotki?

Zaćasni piškotki ali seje, se samodejno odstranijo iz računalnika, ko zaprete spletni brskalnik. Spletna mesta jih uporabljajo za shranjevanje začasnih podatkov (npr. izdelkov v nakupovalni košarici).

Kaj so trajni piškotki?

Trajni ali shranjeni piškotki ostanejo shranjeni v vašem računalniku tudi potem, ko zaprete spletni brskalnik. Spletna mesta jih uporabljajo za shranjevanje podatkov - najpogosteje gre za vaše nastavitve pri uporabi spletnega mesta. Npr.: spletna mesta, ki zahtevajo, da vnesete uporabniško ime in geslo, si bodo »zapomnila« vaš vnos, ki se bo prikazal ob vsakem ponovnem obisku. Trajni piškotki bodo ostali na vašem računalniku, dokler jih ne odstranite ročno ali dokler ne potečejo.

Kaj so prvi piškotki?

Prvi piškotki prihajajo s spletnega mesta, ki si ga ogledujete, in so začasni ali trajni. Na ta način spletno mesto shranjuje informacije, ki vam bodo olajšale uporabo vsakega novega obiska tega spletnega mesta.

Kaj so piškotki tretjih oseb?

Piškotki tretjih oseb pripadajo različnim domenam tistim, ki so prikazane v naslovni vrstici. Spletna mesta lahko vsebujejo vsebino z drugih področij (npr.: pojavni oglasi), kar odpira možnost sledenja zgodovini brskanja uporabnikov. Nastavitve zasebnosti v večini sodobnih brskalnikov omogočajo blokiranje piškotkov drugih proizvajalcev. Ti piškotki imajo vlogo sledenja spletnim mestom v oglaševalske namene.

Ali to spletno mesto uporablja piškotke?

Da, z glavnim ciljem, da na naši spletni strani zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo.

Katere piškotke uporablja to spletno mesto?

Začasni piškotki (Session cookies) - to so piškotki, ki se samodejno izbrišejo, ko zaprete spletni brskalnik, v katerem delate.

Trajni piškotki (Presistent cookies) - to so piškotki, ki bodo ostali »zabeleženi« v vašem spletnem brskalniku, dokler ne potečejo ali jih ročno izbrišete. Zbrani podatki so anonimni in ne vključujejo vaših zasebnih podatkov.

Ali na spletnem mestu obstajajo piškotki tretjih oseb?

Obstaja več zunanjih storitev, ki za vas shranjujejo omejene piškotke, ki jih to spletno mesto ni nastavilo. Omejeni piškotki se uporabljajo za nemoteno uporabo funkcij, ki uporabnikom omogočajo enostaven dostop do vsebine. Ta stran vam omogoča merjenje prometa.
Spletno mesto uporablja Google Analytics - storitev za merjenje prometa. Če želite s to storitvijo onemogočiti shranjevanje piškotkov, jih lahko onemogočite na naslednji povezavi:
Google Analytics
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Dodatne informacije o izključitvi piškotkov

Obstaja več spletnih mest, s katerimi lahko izklopite shranjevanje piškotkov za različne storitve.
Več informacij najdete na sledečih povezavah:
https://www.allaboutcookies.org/verify
www.youronlinechoices.eu

Izjava o varnosti spletnega plačila

Nakup s plačilnimi karticami je v spletni trgovini pethomeshop.si popolnoma varen. Pri nas pri plačevanju v spletni trgovini uporabljate Bankart - napreden sistem za varen sprejem plačilnih kartic preko spleta.

Bankart zagotavlja popolno zaupnost podatkov vaše kartice od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec. Podatki za plačilo se šifrirani posredujejo iz vašega spletnega brskalnika banki, ki je izdala vašo kartico. Naša trgovina nikoli ne pride v stik s popolnimi podatki o vaši plačilni kartici. Izolirano jedro neodvisno prenaša in upravlja občutljive podatke in je popolnoma varno.
Obrazec za vnos podatkov o plačilu je opremljen s transportno kodo SSL najvišje zanesljivosti. Bankart izpolnjuje vse zahteve v zvezi z varnostjo spletnih plačil, ki jih predpisujejo vodilne blagovne znamke kartic, torej deluje v skladu z najvišjim varnostnim standardom v industriji plačilnih kartic. Pri plačevanju s karticami, vključenimi v program 3-D Secure, vaša banka poleg veljavnosti same kartice dodatno potrdi vašo identiteto s pomočjo žetona ali gesla.
Bankart šteje vse zbrane podatke za bančno skrivnost in jih temu ustrezno obravnava. Podatki se uporabljajo izključno za namene plačila. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni, njihovo zasebnost pa zagotavljajo najsodobnejši varnostni mehanizmi. Zbirajo se le podatki, potrebni za opravljanje dela v skladu s predpisanimi zahtevnimi postopki za spletno plačilo.
Z ohranjanjem strogega nadzora dostopa, rednim varnostnim spremljanjem in poglobljenim preverjanjem za preprečevanje ranljivosti v omrežju ter načrtovanim izvajanjem določb o varnosti informacij trajno vzdržujejo in izboljšujejo raven varnosti sistema z zaščito vaših podatkov na kartici.
Hvala, ker uporabljate Bankart!

Politika zasebnosti

Uvodne odločbe

V skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46 / ES (Uradni list Evropske unije L 119 , 4.5.2016, stran 1, v nadaljevanju: Splošna uredba o varstvu podatkov), ki se v Republiki Sloveniji in vseh državah članicah Evropske unije v celoti uporablja od 25. maja 2018, pa tudi zakon o izvajanju Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uradni list št. 42/18, v nadaljevanju: zakon) ali v skladu s pravnim okvirom za varstvo osebnih podatkov v Republiki Sloveniji in Evropski uniji ter najboljša evropska praksa, Vetline d.o.o. trgovina in posredništvo, s sedežem v Republiki Sloveniji, Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče s sedežem Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče, Registrirano pri Temeljnem sodišču v Ljubljani, osnovni kapital 7.500,00 €
Matična št.: 7125313000, ID št. za DDV: SI42708192 IBAN: SI56 028430263800895 (v nadaljevanju: Družba) je kot vodja obdelave osebnih podatkov uporabnikov svojih storitev in kupcev razvil Pravilnik o varovanju zasebnosti uporabnikov storitev in kupcev.

Politika zasebnosti je enostransko zavezujoč pravni akt, ki temelji na temeljnih načelih obdelave osebnih podatkov, ki ureja, kateri podatki uporabnikov in / ali kupcev se zbirajo, kako se takšni podatki obdelujejo, za kakšne namene se uporabljajo. Pravilnik o zasebnosti uporabnike storitev in / ali kupce obvešča tudi o njihovih pravicah zbiranja in nadaljnje obdelave osebnih podatkov, vse z namenom varovanja njihove zasebnosti v širšem smislu.
Politika zasebnosti temelji na naslednjih načelih obdelave osebnih podatkov: načelo zakonitosti, preglednosti in najboljše prakse, načelo omejene obdelave in zmanjšanja podatkov, načelo natančnosti in popolnosti osebnih podatkov, načelo omejenega shranjevanja, načelo integritete in zaupnosti podatkov. zaupanje in poštena obdelava, načelo priložnosti (namene obdelave), načelo obdelave v neimenovani (anonimni) obliki.
Pravilnik o zasebnosti velja za vse storitve, ki jih ponuja podjetje, njegov namen pa je, da uporabnike in / ali stranke na jasen in pregleden način obvešča o postopkih obdelave njihovih osebnih podatkov in njihovih pravicah. Prvič, uporabniki in / ali stranke lahko kadarkoli stopijo v stik s podjetjem z zahtevo po spremembi in / ali posodobitvi podatkov, ki se nanašajo nanje, pa tudi z zahtevo, da komentirajo namene, za katere želijo ali ne želijo obdelavo podatkov.
Družba je odgovorna za obdelavo osebnih podatkov:

Družba z omejeno odgovornostjo za trgovino in storitve VETLINE D.O.O. s sedežem v Republiki Sloveniji, Brnčičeva ulica 51, 1231 Ljubljana – Črnuče Registrirano pri Temeljnem sodišču v Ljubljani, osnovni kapital 7.500,00 €

Matična št.:7125313000, ID št. za DDV: SI42708192
IBAN: SI56 028430263800895.
Kontaktni podatki uradnika za varstvo osebnih podatkov:
E-pošta: [email protected]

Način zbiranja in vrste zbranih podatkov

Vrste podatkov

Nekatere storitve, ki jih ponuja Družba, zahtevajo zbiranje osebnih podatkov uporabnikov in / ali strank, pri čemer se zbirajo naslednji osnovni osebni podatki.

  • naslov, številka pošte, kraj / mesto
  • številka stacionarnega in / ali mobilnega telefona
  • kontaktni podatki e-pošte (e-poštni naslov)
  • kontaktni profil facebook profila

Za boljšo uporabniško izkušnjo ob obisku spletnega mesta pethomeshop.si se lahko zberejo naslednje dodatne informacije.

  • informacije o naslovu IP
  • podatki o navadah uporabnikov in / ali kupcev

Količina ali obseg osebnih podatkov, ki jih družba zbira, je odvisno od vrste storitve, ki jo ponuja svojim uporabnikom in / ali strankam, pa tudi od pravne podlage, na kateri zbira podatke. Družba nenehno skrbi za zbiranje le potrebnega obsega osebnih podatkov, ki je potreben za dosego zakonsko določenega namena, za katerega se podatki obdelujejo.

Način zbiranja podatkov

Osnovni osebni podatki o strankah se zbirajo pri oddaji naročila in / ali ustvarjanju uporabniškega profila na spletnem mestu pethomeshop.si. Podatki se uporabljajo za dostavo naročenih izdelkov in komunikacijo v zvezi s statusom naročila.

Te informacije vključujejo:

  • ime in priimek
  • naslov, številka pošte, kraj / mesto
  • številka stacionarnega in / ali mobilnega telefona
  • kontaktni podatki e-pošte (e-poštni naslov) ali kontaktni podatki facebook profila

Osnovne informacije, ki jih zbiramo z namenom promocije (npr.: novice) in izboljšanja uporabniške izkušnje na spletnem mestu pethomeshop.si.
Se nanaša na:

  • kontaktni podatki e-pošte (e-poštni naslov)

Dodatni podatki se zbirajo ob obisku spletnega mesta pethomeshop.si, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo in analitiko strani.

  • informacije o IP naslovu
  • podatki o navadah uporabnikov in / ali kupcev

Za katere namene se osebni podatki zbirajo in nadalje obdelujejo

Družba zbira osebne podatke z namenom zagotavljanja, vzdrževanja, zaščite in izboljšanja svojih storitev, povezanih z nakupom določenih izdelkov, za razumevanje načinov, kako uporabniki in / ali kupci uporabljajo storitve in uporabljajo spletne strani družbe ter za izpolnitev pogodbenih obveznosti. Takšne podatke podjetje zbira na podlagi privolitve, ki jo je uporabnik in / ali kupec dal za enega ali več specifičnih namenov, pa tudi v enem od naslednjih primerov.

Izvršitev pogodbenih obveznosti

Družba zbira in nadalje obdeluje osebne podatke uporabnikov in / ali kupcev z namenom sklepanja in izvajanja pogodb, dostave naročenih izdelkov, svetovanja in pomoči pri uporabi izdelkov, zagotavljanja ustreznih dodatnih in / ali razširjenih garancij za izdelke, reševanja pritožb kupcev in / ali kupcev in drugih dejanja, povezana s sklenitvijo in izvrševanjem pogodb v skladu z veljavnimi predpisi.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov uporabnikov in / ali kupcev za zgoraj navedene namene je potreba po sklenitvi pogodbe, tj. če uporabnik in / ali kupec noče posredovati ustreznih podatkov Družba ne bo mogla skleniti pogodbe in / ali sprejeti določenih ukrepov v zvezi z izvršitvijo sklenjene pogodbe.

Neposredno trženje (marketing)

Kontaktni podatki uporabnikov in / ali kupcev se lahko uporabijo za pošiljanje promocijskih obvestil o izdelkih in storitvah družbe, če je uporabnik in / ali kupec privolil v takšno obdelavo ali če obstaja upravičen interes družbe za takšna dejanja, razen če so ti interesi močnejši od interesov ali temeljnih pravic in svoboščin uporabnikov in / ali strank, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov.
Podjetje lahko uporablja kontaktne podatke in osebno kontaktira uporabnike in / ali stranke, katerih osebne podatke že ima, na podlagi zakonitega interesa za pošiljanje promocijskih obvestil o vseh izdelkih in storitvah, ki jih ponuja, z uporabo vseh razpoložljivih oglaševalskih kanalov, razen če uporabnik in / ali kupec takšni obdelavi nasprotuje.
Da lahko uporabnik in / ali kupec prejme obvestila, ki ustrezajo njegovim željam in navadam, mora podjetje uporabiti določene podatke o uporabniku in / ali stranki za izdelavo prilagojenih promocijskih obvestil, dokler uporabnik in / ali stranka izrecno ugovarja takšni obdelavi podatkov. torej umakne svojo predhodno oddano vlogo za obdelavo podatkov.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov za navedene namene je legitimni interes družbe, razen če so interesi ali temeljne pravice in svoboščine, ki zahtevajo varstvo podatkov, močnejši od tega interesa.

Notranji nameni

Podjetje določene podatke uporabnikov in / ali strank uporablja izključno za namene lastne evidence, da bi zaščitilo zakonite interese uporabnikov in / ali strank in / ali podjetja. To na primer vključuje uporabo osebnih podatkov z namenom ustvarjanja ponudb, ki ustrezajo potrebam in željam uporabnikov in / ali kupcev, tržnih raziskav in analiz.

Čas trajanja shranjevanja in obdelave osebnih podatkov

Glede na namen in pravno podlago, na kateri se zbirajo osebni podatki uporabnikov in / ali strank, je podjetje v nekaterih primerih dolžno hraniti osebne podatke v okviru časovnega obdobja (trajanja), predpisanega z ustreznimi predpisi, ali prenehanjem namena za kar so bili zbrani. Po izteku zakonskega roka, ki zavezuje podjetje k hrambi določenih osebnih podatkov ali prenehanju namena, se ti izbrišejo.

Podatki, obdelani na podlagi zakonitega interesa podjetja in / ali privolitve uporabnikov in / ali strank, se lahko izbrišejo pred potekom obdobja, določenega v tej politiki, v primeru, da uporabnik in / ali stranka zahteva takšen izbris ali kadar uporabnik in / ali stranka nasprotuje takšni obdelavi.

Pravica uporabnikov / kupcev do dostopa do osebnih podatkov in njihovega popravka

Družba se kot upravljavec na podlagi pisne zahteve uporabnika in / ali stranke, ki je lahko v obliki e-pošte, zaveže, da bo omogočilo dostop do osebnih podatkov, ki se o njih obdelujejo, in jih seznanilo z namenom obdelave osebnih podatkov, vrste osebnih podatkov, ki se obdelujejo, prejemniki ali kategorije prejemnikov, katerim so bili ali bodo razkriti osebni podatki, predvideno obdobje obdelave ali merila, uporabljena za določitev tega obdobja.

Kot upravljavec bo družba omogočila popravek netočnih osebnih podatkov v vsakem posameznem primeru, ko bo ugotovljeno, da so zbrani osebni podatki o uporabniku in / ali kupcu netočni ali pa je prišlo do spremembe podatkov uporabnika in / ali stranke.

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:

  • e-poštni naslov;
  • telefonska številka;
  • podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
  • podatki o pošiljanju sporočil:
        tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
        datum pošiljanja; 
        čas pošiljanja;
        vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
  • podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
  • podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).


Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:

  • osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
  • zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).


Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na [email protected].

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.). 

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na [email protected] ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, [email protected], + 386 (0)590 91 794.

Pravica do brisanja osebnih podatkov

Izpolnjevanje zakonskih obveznosti

Na podlagi oddane pisne zahteve uporabnikov in / ali strank na zgornji naslov pooblaščenca za varstvo osebnih podatkov, jim je družba dolžna zagotoviti dostop do osebnih podatkov, ki se o njih obdelujejo, popravek netočnih osebnih podatkov, izbris osebnih podatkov oz. omejitev obdelave osebnih podatkov z možnostjo ugovorov obdelavi osebnih podatkov in pravico do prenosljivosti podatkov.

Podjetje bo osebne podatke uporabnika in / ali stranke izbrisalo v naslednjih primerih:

  • kadar osebni podatki uporabnika in / ali stranke niso več potrebni za izpolnitev namena obdelave, tj. prenehanja namena obdelave;
  • kadar uporabnik in / ali odjemalec odvzame soglasje kot pravno podlago za obdelavo podatkov in ni druge pravne podlage za obdelavo podatkov;
  • kadar uporabnik in / ali kupec nasprotujeta obdelavi podatkov (glej pod »Pravica do ugovora«)
  • kadar so bili osebni podatki nezakonito obdelani;
  • kadar je treba osebne podatke izbrisati, da se izpolnijo pravne obveznosti v skladu z zakonodajo Evropske unije ali zakonodajo države članice, za katero velja upravljavec;
  • kadar se osebni podatki zbirajo v povezavi s ponudbo storitev informacijske družbe v zvezi s privolitvijo otroka.

Pravica do omejitve obdelave podatkov

Omejitev obdelave osebnih podatkov bo družba zagotovila v primerih, ko uporabnik in / ali kupec izpodbijata točnosti podatkov, kadar je obdelava nezakonita in uporabnik in / ali kupec nasprotuje izbrisu podatkov in namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe, ko upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namen obdelave, vendar uporabnik in / ali stranka zahteva podatke za izpolnitev zakonskih zahtev, pa tudi v primeru, da uporabnik in / ali stranka ugovarja obdelavi osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa podjetja, vključno z uporabnikom in / ali stranko.

Pravica do ugovora

Uporabnik in / ali stranka ima pravico nasprotovati obdelavi osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, če se podatki obdelujejo za namene zakonitega interesa upravljavca. V tem primeru bo družba kot upravljavec prenehala obdelovati osebne podatke, razen če dokaže, da obstajajo prepričljivi upravičeni razlogi za obdelavo osebnih podatkov v zvezi s pravicami uporabnikov in / ali kupcev ali v primeru, ko obdelava podatkov služi za nastavitev, realizacijo ali obrambo pravne zahteve.

Kje se osebni podatki obdelujejo

Podjetje obdeluje osebne podatke uporabnikov in / ali kupcev v Republiki Sloveniji in Republiki Hrvaškoj.

Pod katerimi pogoji se osebni podatki posredujejo tretji osebi

Družba osebne podatke uporabnikov in / ali kupcev posreduje tretjim osebam (vključno s pristojnimi organi) samo v naslednjih primerih:

  • privolitev uporabnika in / ali stranke;đ
  • zaradi izpolnitve zakonskih obveznosti družbe;
  • kadar je takšna obdelava potrebna za zaščito ključnih interesov uporabnikov in / ali kupcev.

Soglasje za upravljanje

Aktivna vloga uporabnika in / ali stranke pri varovanju zasebnosti se kaže v podajanju privolitve kot prostovoljnega, posebej informiranega in nedvoumnega izražanja želja vprašanega, ki daje izjavo ali jasno pritrdilno soglasje za obdelavo osebnih podatkov. Upravljanje soglasja pomeni možnost, da uporabnik in / ali kupec z aktivnim in nedvoumnim dejanjem pooblasti Družbo za zbiranje in obdelavo določenih osebnih podatkov za enega ali več namenov (privolitev toženca) ali za umik predhodno danega soglasja za zbiranje in obdelavo osebnih podatkov, v en ali več namenov.

Na koga se obrniti?

V primeru kakršnihkoli vprašanj glede varstva osebnih podatkov s strani podjetja se lahko uporabniki in / ali stranke obrnejo na pooblaščenca za varstvo osebnih podatkov po e-pošti na e- naslov, naveden v tej politiki zasebnosti, ali pisno na naslov, naveden v odstavku Politiki zasebnosti.

Sprememba Politike zasebnosti

Podjetje si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni to Politiko, ne da bi bili o tem posebej obveščeno. Zaradi tega je priporočljivo, da vse zainteresirane strani redno preverjajo vsebino spletnega mesta podjetja, da bi našli informacije o posodobljeni vsebini te politike.

Prevzemite Splošni pogoji poslovanja
Zatvori

Vaša zasebnost in osebni podatki so za nas pomembni. V skladu z novo splošno uredbo o varstvu podatkov smo posodobili našo Politiko zasebnosti.

Da bi zagotovili pravilno delovanje teh spletnih mest, včasih v vaše naprave shranimo majhne podatkovne datoteke, znane kot piškotki.

Več o Politiki zasebnosti preberite tukaj.

Več o Politiki piškotkov si preberite tukaj.

Nastavitve piškotkov lahko urejate in / ali posodabljate ali brišete vsakič, ko obiščete našo spletno stran. Preberite več o Politiki piškotkov.

Facebook messenger (všečna stran)
Sendgrid
Zendesk LiveChat
iPROM (UID)
Google Ads

Google tag manager
Google ecommerce
Facebook pixel