Če kljub navedenim kategorijam in smernicam še vedno niste prepričani o pravilni odločitvi nakupa, nas s tem obrazcem kontaktirajte po e-pošti ali pa nas pokličite na telefonsko številko +386 1 235 0122. ali pa nas kontaktirajte preko družbenih omrežij: Facebook | Instagram
Z veseljem vam bomo svetovali.
Prizadevamo si, da bi vam omogočili individualno naročanje izdelkov, če za to le obstaja možnost. Opis "različne barve" se pojavlja pri izdelkih, ki so pakirani naključno (npr. Nekatere igrače). Če želite točno določeno barvo izdelka, nam to napišite v opombi v naročilu, in če je le ta na zalogi, vam jo bomo poslali.
Opišite nam težavo ali situacijo po e-pošti na naslov [email protected].
Naročilo ni mogoče oddati po telefonu. Če imate težavo z naročanjem, nas lahko kontaktirate na [email protected] ali pokličete na telefonsko številko +386 1 235 0122, vendar naročilo kot samo, morate opraviti sami.
Vetline d.o.o. kupcu daje pravico do zamenjave nepoškodovanega neuporabljenega izdelka v roku 8 dni od dneva, ko mu je bil izdelek izročen. Stroške enega vračila in pošiljanja naknadnih izdelkov krije Vetline d.o.o., neposredne stroške nadaljnjih vračil pa kupec sam. Odvisno od cene naknadnega izdelka bo kupec upravičen do vračila kupnine ali pa bo moral povrniti razliko v ceni med zamenjanimi artikli. Za željeno menjavo je potrebno najprej obvestiti Vetline d.o.o. po elektronski pošti na naslov: [email protected], ter se dogovoriti o podrobnostih o vračilu in menjavi izdelka. Ta pravica ne omejuje pravic, ki jih ima kupec v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o obligacijskih razmerjih.
Po prejemu vašeega naročila, ki vsebuje izdelke večjih dimenzij in večjo težo (na primer akvarije), vas bomo kontaktirali zaradi dogovora prevzemu pošiljke. Po potrditvi naročila je pričakovana dostava od dva do največ pet delovnih dni. Podrobne podatke o dostavi dobite pri dostavni službi GLS, sicer pa vas dostavna služba kontaktira na dan dostave. Dostava takšnih naročil se opravi na paleti do prve ovire t.i. praga. Čas dostave je od 8. do 16. ure.
Kupon za popust dobite ob nakupu v naši spletni trgovini. Različni kuponi imajo različne pogoje. Pri obveščanju kupcev, o možnosti uporabe kupona za popust, bo Pet Home Shop poskrbel, da bodo vsi pogoji jasno navedeni in obrazloženi. Kupon je lahko časovno omejen ali pa ne, vnovčljiv za en artikel, celotno blagovno znamko, omejen ponudbo ali celotno ponudbo, za en nakup, več nakupov ali neomejeno število nakupov, lahko se upošteva ali ne za znižane artikle. Svetujemo, da se pred unovčitvijo posameznega kupona seznanijo s pogoji porabe določenega kupona. Če niste prepričani glede pravil in pogojev uporabe posameznega kupona, smo za pomoč dosegljivi po e-pošti ali telefonski številki +386 1 235 0122. Pišete nam lahko tudi na Facebooku in Instagramu.
Kam vpišem kodo kupona? - Koda kupona se vnese v nakupovalni košarici ali pa pri vpisovanju podatkov za plačilo ob zaključku naročila. V košarici z izbranimi izdelki ali na strani za vnos plačila, poiščite polje "Imate kupon ali darilni bon?" in po vnosu veljavne kode kliknite na "Uporabi kodo". Kupcem svetujemo, da pred dokončanjem naročila preverijo ali je izračunan popust v skladu s pogoji uporabe kupona.