Filtriranje Izberi katagorijo
0 kom 0,00 € 0
Pet Home Shop Pogosta vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako se najlažje seznanim z akcijo na spletni strani Pet Home Shop?

Redno preverjajte naslovno stran spletne trgovine. Naročite se na naše novice tukaj. Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih: Facebook | Instagram

Kako naj vem, katero hrano/opremo/veterinarski izdelek kupiti za svojega ljubljenčka?

Če kljub navedenim kategorijam in smernicam še vedno niste prepričani o pravilni odločitvi nakupa, nas s tem obrazcem kontaktirajte po e-pošti ali pa nas pokličite na telefonsko številko +386 1 235 0122. ali pa nas kontaktirajte preko družbenih omrežij: Facebook | Instagram

Z veseljem vam bomo svetovali.

Kakšno barvo naročim, če je v opisu navedeno "različne barve"?

Prizadevamo si, da bi vam omogočili individualno naročanje izdelkov, če za to le obstaja možnost. Opis "različne barve" se pojavlja pri izdelkih, ki so pakirani naključno (npr. Nekatere igrače). Če želite točno določeno barvo izdelka, nam to napišite v opombi v naročilu, in če je le ta na zalogi, vam jo bomo poslali.

Nisem zadovoljen/na z dostavo oz. postopkom dostave. Kaj lahko naredim?

Opišite nam težavo ali situacijo po e-pošti na naslov [email protected].

Ali lahko naročilo oddam po telefonu?

Naročilo ni mogoče oddati po telefonu. Če imate težavo z naročanjem, nas lahko kontaktirate na [email protected] ali pokličete na telefonsko številko +386 1 235 0122, vendar naročilo kot samo, morate opraviti sami.

Ali lahko kupljeni izdelek zamenjam in kako?

Vetline d.o.o. kupcu daje pravico do zamenjave nepoškodovanega neuporabljenega izdelka v roku 8 dni od dneva, ko mu je bil izdelek izročen. Stroške enega vračila in pošiljanja naknadnih izdelkov krije Vetline d.o.o., neposredne stroške nadaljnjih vračil pa kupec sam. Odvisno od cene naknadnega izdelka bo kupec upravičen do vračila kupnine ali pa bo moral povrniti razliko v ceni med zamenjanimi artikli. Za željeno menjavo je potrebno najprej obvestiti Vetline d.o.o. po elektronski pošti na naslov: [email protected], ter se dogovoriti o podrobnostih o vračilu in menjavi izdelka. Ta pravica ne omejuje pravic, ki jih ima kupec v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o obligacijskih razmerjih.

Kaj so "izdelki s posebnimi pogoji dostave"?

Po prejemu vašeega naročila, ki vsebuje izdelke večjih dimenzij in večjo težo (na primer akvarije), vas bomo kontaktirali zaradi dogovora prevzemu pošiljke. Po potrditvi naročila je pričakovana dostava od dva do največ pet delovnih dni. Podrobne podatke o dostavi dobite pri dostavni službi GLS, sicer pa vas dostavna služba kontaktira na dan dostave. Dostava takšnih naročil se opravi na paleti do prve ovire t.i. praga. Čas dostave je od 8. do 16. ure.

Pogoji uporabe kupona za popust pri naročilu v spletni trgovini

Kupon za popust dobite ob nakupu v naši spletni trgovini. Različni kuponi imajo različne pogoje. Pri obveščanju kupcev, o možnosti uporabe kupona za popust, bo Pet Home Shop poskrbel, da bodo vsi pogoji jasno navedeni in obrazloženi. Kupon je lahko časovno omejen ali pa ne, vnovčljiv  za en artikel, celotno blagovno znamko, omejen ponudbo ali celotno ponudbo, za en nakup, več nakupov ali neomejeno število nakupov, lahko se upošteva ali ne za znižane artikle. Svetujemo, da se pred unovčitvijo posameznega kupona seznanijo s pogoji porabe določenega kupona. Če niste prepričani glede pravil in pogojev uporabe posameznega kupona, smo za pomoč dosegljivi po e-pošti ali telefonski številki +386 1 235 0122. Pišete nam lahko tudi na Facebooku in Instagramu.

Kam vpišem kodo kupona? - Koda kupona se vnese v nakupovalni košarici ali pa pri vpisovanju podatkov za plačilo ob zaključku naročila. V košarici z izbranimi izdelki ali na strani za vnos plačila, poiščite polje "Imate kupon ali darilni bon?" in po vnosu veljavne kode kliknite na "Uporabi kodo". Kupcem svetujemo, da pred dokončanjem naročila preverijo ali je izračunan popust v skladu s pogoji uporabe kupona.

Zatvori

Vaša zasebnost in osebni podatki so za nas pomembni. V skladu z novo splošno uredbo o varstvu podatkov smo posodobili našo Politiko zasebnosti.

Da bi zagotovili pravilno delovanje teh spletnih mest, včasih v vaše naprave shranimo majhne podatkovne datoteke, znane kot piškotki.

Več o Politiki zasebnosti preberite tukaj.

Več o Politiki piškotkov si preberite tukaj.

Nastavitve piškotkov lahko urejate in / ali posodabljate ali brišete vsakič, ko obiščete našo spletno stran. Preberite več o Politiki piškotkov.

Facebook messenger (všečna stran)
Sendgrid
Zendesk LiveChat

Google tag manager
Google ecommerce
Facebook pixel